Kleding beheersysteem voor bedrijven verenigingen en organisaties
Bent u op zoek naar een kleding beheersysteem voor uw organisatie?
Maak de uitgifte en registratie van bedrijfskleding, werkkleding, PBM’s en of andere verbruiksartikelen inzichtelijk en beheersbaar.
Kleding beheersysteem van Geelink geeft je volledige controle over de uitgifte en distributie van bedrijfskleding en werkkleding aan werknemers binnen jouw bedrijf, vereniging en organisatie.
Stel maten en budgetten in voor medewerkers.
Waarom kleding beheersysteem van Geelink?
- Eén centraal bestelsysteemHet kleding beheersysteem van Geelink brengt alle assortimenten samen in onder in één systeem.
Dat werkt natuurlijk een stuk prettiger dan losse systemen van verschillende leveranciers
- Bespaar tijdMedewerkers kunnen zelf inloggen en werkkleding aanvragen of direct bestellen d.m.v. budgetten. Dat scheelt dus tijd.
- Vast budget per medewerkerLeg voor elke medewerker een budget voor alle bedrijfskleding of verbruikersmaterialen of aanverwante artikelen vast.
- Vastleggen van kledingmatenLeg voor elke medewerker de kledingmaten van bedrijfskleding eenvoudig vast, op een centrale plek.
- Inzicht in kosten Gebruik het kleding beheersysteem van Geelink dus om inzicht te krijgen in de uitgaven aan bedrijfskleding of verbruikersmaterialen of aanverwante artikelen per medewerker, per afdeling of van de hele organisatie.
- Bestel direct indien gerechtigd kunnen uw medewerkers direct bestellen, of eerst een aanvraag indienen bij de beheerder
Houd dus grip op de uitgifte van bedrijfskleding, werkkleding of andere bedrijfsmiddelen. Voorkom onnodige bestellingen en bespaar tijd en geld met Kleding beheersysteem
Meer weten?
Wil je meer informatie of een vrijblijvende demonstratie van kleding beheersysteem? Neem dan contact met ons op.